Czeladź: Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla ŚDS Ostoja w Czeladzi
Numer ogłoszenia: 152838 - 2010; data zamieszczenia: 01.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Środowiskowy Dom Samopomocy dla Osób z Zaburzeniami Psychicznymi "Ostoja" , ul. Sikorskiego 5, 41-253 Czeladź, woj. śląskie, tel. 0-32 2654700, faks 0-32 2654700.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla ŚDS Ostoja w Czeladzi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) Przygotowywanie posiłków (obiadów dwudaniowych z kompotem) z uwzględnieniem diet przez pięć dni w tygodniu dla do 45 Pensjonariuszy Ośrodka. b) Wykonawca będzie odpowiedzialny za przygotowanie posiłków i dostarczenie ich we wskazane przez Zamawiającego miejsce Ośrodka do godziny 12.30. c) Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli jakości, walorów smakowych oraz gramatury posiłków zgodnie z jadłospisem. d) Wykonawca odpowiedzialny będzie za odbiór brudnych pojemników po wydanych posiłkach oraz pojemników na odpady pokonsumpcyjne z wyznaczonych przez Zamawiającego miejsc. e) Posiłki muszą być przygotowywane przy bezwzględnym przestrzeganiu zaleceń Głównego Inspektora Sanitarnego, Instytutu Żywienia i zgodnie z obowiązującymi normami w zakładach żywienia zbiorowego. f) Kuchnia główna, w której będą przygotowywane posiłki musi posiadać stosowne zezwolenia na wywóz posiłków na zewnątrz wydaną przez właściwy terenowy organ inspekcji sanitarnej. g) Środki transportu, którymi będą transportowane posiłki muszą posiadać zezwolenie SANEPID-u do transportu żywności, pojemniki transportowe muszą posiadać stosowne atesty oraz zapewniać utrzymanie właściwej temperatury w czasie transportu. h) Wykonawca zobowiązuje się również do pomocy w przygotowaniu i obsłudze 2 większych imprez organizowanych cyklicznie przez ośrodek: Ostojada (maj/czerwiec) i Wigilia (grudzień) na około 150 - 200 osób. i) w/w zakres usługi będzie wykonywany ściśle wg zasad określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik Nr 6 do niniejszej SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.00.00-3, 55.52.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.07.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy, Pełnomocnictwo-jeśli dotyczy zgodnie z punktem SIWZ, Wzór Umowy, Zaświadczenia odnośnie środka transportu oraz kuchni.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiat.bedzin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Środowiskowy Dom Samopomocy OSTOJA 41-253 Czeladź, ul. Sikorskiego 5 NIP: 625-105-42-88 tel.: (032) 265 47 00 fax: (032) 265 47 00, http://bip.powiat.bedzin.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2010 godzina 11:00, miejsce: Środowiskowy Dom Samopomocy Ostoja ul. Sikorskiego 5, 41- 253 Czeladź.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie