WYDANIE WYPISU, WYPISU I WYRYSU, WYRYSU Z EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW
WYDANIE WYPISU, WYPISU I WYRYSU, WYRYSU Z EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW
I Podstawa prawna
-
Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne
-
Rozporządzenie Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29.03.2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków
-
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
II Wymagane dokumenty
-
Właściciel lub osoba władająca składa wniosek osobiście, okazując się dokumentem tożsamości bądź działa przez pełnomocnika.
-
Osoba nie będąca właścicielem lub też osobą władającą do uzyskania danych z operatu ewidencyjnego powołuje się we wniosku na interes prawny tj. odpowiedni przepis prawa materialnego i dołącza do wniosku stosowny dokument uwiarygodniający potrzebę pozyskania danych np.:
- pośrednik w obrocie nieruchomościami - umowę, która określa zakres czynności;
- rzeczoznawca majątkowy - uprawnienia zawosowe;
- osoba fizyczna lub prawna - wezwanie z Sądu lub organu;
- orginał pełnomocnictwa od osoby posiadającej interes prawny (wraz z odpowiednią opłatą skarbową w wysokości 17 zł).
Pełnomocnik dołącza do akt oryginał lub urzędowo poświadczony odpis pełnomocnictwa
III Miejsce załatwienia spraw
Referat Ewidencji Gruntów - pokój 225
tel. 032/ 36 80 766
email: esikora@powiat.bedzin.pl , w dniu: 02‑07‑2009 12:53:00
Lp. | Rodzaj zmiany | Data aktualizacji | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|