Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 14 września 2011 roku w sprawie sporządzania pism w formie dokumentów elektronicznych, doręczania dokumentów elektronicznych oraz udostępniania formyularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2011, Nr 206 poz. 1216) informujemy, iż Starostwo Powiatowe w Będzinie uruchomiło Elektroniczną Skrzynkę Podawczą mającą na celu obsługę dokumentów elektronicznych dostarczanych do instytucji. Adres elektronicznej skrzynki podawczej: https://www.sekap.pl.
Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Starostwa Powiatowego w Będzinie:
1. Zalogowanie się i przekazanie dokumentu (poprzez wypełnienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu) on-line na stronie https://www.sekap.pl.
2. Dostarczenie dokumentów w godzinach pracy urzędu (7.30-15.30) do Biura Obsługi Klienta Starostwa Powiatowego mieszczącego się w budynku przy ul. Sączewskiego 6 w Będzinie na następujących nośnikach danych:
- dyskietka 1.44 Mb 3.5,
- pamięć masowa USB 1.1/2.0 obsługiwana i wykrywana przez MS Windows XP,
- płyta CD-RW
z możliwością zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru.
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Starostwa Powiatowego w Będzinie:
1. Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane kwalifikowanym podpisem cyfrowym.
2. Akceptujemy następujące formaty załączników:
- doc, rtf dla MS Word 6.0/95/97/2000,
- xls dla MS Exel 95/97/2000,
- csv comma separated value,
- txt dokument tekstowy,
- gif, tif, bmp, jpg - pliki graficzne,
- pdf wersja 1.4 kompatybilna z Adobe Acrobat Reader 5.0 i nowszymi,
- zip pliki skompresowane w formacie ZIP.
3. Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 10 MB.
4. Dokumenty zawierające złośliwe oprogramowanie będą automatycznie odrzucane i pozostaną nie rozpatrzone.
Lp. | Rodzaj zmiany | Data aktualizacji | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|